Marketing & Sales
Opvallend is altijd het spel tussen marketing en sales als twee losse disciplines.
Belangrijk is echter dat beide disciplines beseffen dat je zonder verkopen geen bedrijf hebt.
Je kunt een goed bedrijf hebben aan de achterkant.
Als je aan de voorkant niets verkoopt, heb je niets.
Samen één doel
Gesprekken dienen te gaan over wat er voor nodig is om zo goed mogelijk te verkopen.
Wat is nodig in de specifieke situatie voor de specifieke doelgroep. De klant is daarbij uitgangspunt. Los van alle disciplines.
Het bovenstaande klinkt logisch, maar in de praktijk zie ik nog te vaak losse, niet samenhangende initiatieven, i.p.v. een gestroomlijnde verkoopmachine.
Salesfundament
In al mijn commerciële rollen heb ik altijd de klant als uitgangspunt genomen en een integrale verkoopaanpak gehanteerd.
Een salesfundament gebouwd, wat keer op keer leidde tot substantieel meer verkopen.
De Salesfundament-methode® is een in de praktijk bewezen methode, die de basis is voor structureel meer sales.
Deze methode is de afgelopen jaren steeds verder verbeterd en past goed bij het hedendaagse B2B speelveld.
Om een indruk te geven, vind je onderstaand een kleine selectie van klanten waaraan ik tijdens mijn salesrollen producten en diensten heb verkocht.
Graag vertel ik je meer over deze methode en nodig ik je graag uit voor een vrijblijvend gesprek om eens te sparren over jouw business.
Plan hieronder je afspraak
Geheel gratis en vrijblijvend. Geen sales pitch maar een echt gesprek om te kijken hoe er verbeterd kan worden. Vanzelfsprekend is dit gesprek vertrouwelijk
Meer over mij
Helpen structuur aan te brengen in de salesactiviteiten, het focussen op het juiste en het delen van kennis geeft mij veel energie.
Gezien de grote behoefte aan ondersteuning van bedrijven bij het verhogen van de sales, heb ik Salesfundament opgericht.